Koppelkaarten

Toernooien

Hercules ’81 organiseert ook ieder seizoen een klaverjascompetitie voor koppels, op de zaterdagmiddagen in de omliggende dorpen van Assen.

Wie kan er aan mee doen?

Iedereen die het klaverjasspel beheerst, dames, heren, jong en oud, hele gezinnen, pauzekaarters, cafékaarters, clubkaarters.
U hoeft niet lid te zijn van een kaartclub. De bedoeling van deze kaarttoernooien is om al die kaarters eens bij elkaar te brengen, zodat zij hun krachten kunnen meten. Uiteraard geldt: gezelligheid troef.

Koppel.

U neemt zelf een eigen medespeler (maat) mee, waar u op de toernooidag samen mee speelt, u vormt dan samen een koppel. Als koppel kunt u zich laten inschrijven voor deelname aan het toernooi.
Indien u geen medespeler/maat kunt vinden laat het dan weten aan Jan Klok (tel. 06 8285 5179) zodat u wellicht gekoppeld kunt worden aan een medespeler.
Alleen als men aan 6 van de 10 speeldagen heeft deelgenomen komt men in aanmerking voor de finale.

De wedstrijdleiders voor de toernooien zijn:
dhr A. Staal
dhr D. Gerssen